رقابت در صنعت خرابی خودرو سخت است. گاهی اوقات دشوار است که بدانید چگونه برجسته شوید و واقعا بدرخشید. در اینجا پنج مرحله وجود دارد که می توانید برای کمک به گسترش تجارت خودکار خود با تعیین اهداف و استفاده از معیارهای سنجش موفقیت خود ، انجام دهید.

مرحله 1: موفقیت در کسب و کار خود را در جزئیات خودکار تنظیم کنید
اولین قدم برای رشد تجارت خودکار جزئیات ، تمرکز بر موفقیت است. در این مرحله اول باید تعیین کنید موفقیت برای شما و شرکت شما چیست. این می تواند از مشاغل مختلف متفاوت باشد. نکته مهم در اینجا این است که به این فکر کنید که چرا کار خود را در وهله اول شروع کرده اید و چشم انداز شما برای شرکت در آینده چیست.

در اینجا چند نمونه از تعریف موفقیت آورده شده است:

برای تأمین هزینه زندگی یا تأمین هزینه خانواده ام به اندازه کافی درآمد کسب کنید
به انجمن من برگردانید (با ایجاد شغل یا از نظر مالی)
مشتری من را افزایش دهید و به جامعه من بهتر خدمت کنید.
اشکالی ندارد اگر وقتی بنشینید و اهداف را بنویسید ، به یک چیز کلی برسید. اظهارات گسترده و گسترده در اینجا خوب است. جزئیات زیر را بهبود خواهیم بخشید

مرحله 2: اهداف قابل اندازه گیری برای تجارت خود تعیین کنید
هنگامی که موفقیت را تعریف کردید ، به سمت تعیین اهداف ملموس پیش خواهید رفت که به شما در دستیابی به آن کمک می کنند. وقتی تعریف موفقیت یک تصویر گسترده و بزرگ باشد ، اهداف باید مشخص و قابل دستیابی باشند.

می توانید اهداف خود را به عنوان معیارها در نظر بگیرید. هنگامی که در یک دوره زمانی مشخص به یک هدف یا معیار رسیدید ، هدف جدیدی را آماده می کنید. تعیین اهداف و دستیابی به آنها یک روند ثابت است. شما می توانید با شروع کار از کوچک شروع کرده و به اهداف بزرگتری برسید.

الگوی تعیین هدف عالی پیروی از روش SMART است که توسط Small Business Balance شرح داده شده است. اطمینان حاصل کنید که هنگام شروع تعیین اهداف خود این پنج مورد را در نظر داشته باشید:

خاص: آنچه را که می خواهید به دست آورید به روشنی تعریف کنید.
قابل اندازه گیری: برای پیگیری پیشرفت خود از داده های قابل دسترسی و مرتبط تعریف و استفاده کنید.
قابل دستیابی: هدف شما باید واقع بینانه و قابل کنترل باشد.
مرتبط: اطمینان حاصل کنید که هدف شما با تعریف شما از موفقیت همسو است.
مبتنی بر زمان: برای رسیدن به هدف مدت زمان مشخصی را تعیین کنید.
مرحله 3: متغیرهای جزئیات خودکار را شناسایی کنید
اکنون که برخی از اولین اهداف خود را تعیین کرده اید ، اکنون باید در مورد چگونگی دستیابی به آنها فکر کنید. برای تغییر جزئی در تجارت خود با جزئیات ، باید متغیرهای تجارت خود را درک کنید. متغیرهای شما همه مواردی هستند که می توانند تغییر کنند. بیشتر متغیرها تحت کنترل شما هستند ، اما برخی از آنها ممکن است از کنترل شما خارج شوند (مانند فصلی بودن).

لیستی از تمام عواملی که فکر می کنید در تجارت شما وجود دارد تهیه کنید. ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

چندین گاه
محل گاه / خدمات شما
تعداد کارگران
نرخ دستمزد و دستمزد برای کارمندان
تعداد اتومبیل های ذکر شده در روز
انواع دقیق ماشین
زمان ارزیابی ، زمان جزئیات ، زمان فاکتور
انواع جزئیات خدمات و بسته های ارائه شده
قیمت هر جزئیات
بودجه و کانالهای تبلیغاتی
هزینه های عملیاتی
فصلی بودن
هنگامی که لیست آنها را شروع کردید ، متوجه خواهید شد که تجارت لیست خودکار شما احتمالاً صدها متغیر دارد. می توانید متغیرهای خود را به صورت دایره در نظر بگیرید. وقتی آنها را مطابقت می دهید یا تغییر می کنند ، بر کسب و کار شما تأثیر می گذارند. درک متغیرهای شما و توجه به تأثیر آنها بر تجارت شما به شما در تعیین اهداف ، اندازه گیری عملکرد و بهبود عملکرد شما کمک می کند.

برای دستیابی سریع به اهداف خود ، باید متغیرهایی را شناسایی کنید که هنگام چرخاندن صفحه بیشترین تأثیر را خواهند داشت. مهم است که متغیرهای خود را با اهداف خود تنظیم کنید.

مرحله 4: عملکرد شرکت خود را اندازه گیری و تحلیل کنید
پس از شناسایی متغیرهایی که بر اهداف شما تأثیر می گذارند ، اکنون می توانید حلقه ها را بر روی متغیرهای خود بچرخانید و تأثیر آنها را در کسب و کار خود اندازه بگیرید. برای اندازه گیری تأثیر تغییرات خود ، باید بتوانید به داده های کسب و کار خود دسترسی پیدا کنید. اگر از فاکتور خودکار و فناوری جزئیات با ویژگی تجزیه و تحلیل استفاده می کنید ، این کار آسان است. اگر نه ، اشکالی ندارد ؛ شما فقط باید به صورت دستی داده های خود را در برنامه ای مانند Microsoft Excel ردیابی ، جمع آوری و نشان دهید.

موضوع: گرایشهای نرم افزار کارواش

برای هر یک از متغیرهایی که برای تنظیم انتخاب می کنید ، قادر خواهید بود تأثیر آن را در معیارهایی مانند ROI ، سود ، درآمد ، پس انداز هزینه ، عملکرد کارمندان و غیره بسنجید. وقتی متعهد به ردیابی و اندازه گیری عملکرد هستید ، متعهد به درک تجارت خود و تصمیم گیری هوشمندانه هستید.

مرحله 5: بهبودهایی را ایجاد کنید و اهداف جدیدی تعیین کنید
امیدوارم تغییراتی که ایجاد کرده اید شما را به رسیدن به اهداف نزدیک کند. در این مرحله ، مهم است که نشان دهیم چه تغییراتی تأثیر گذاشته و چه میزان تأثیر داشته اند. اگر به اهدافی که تعیین کرده اید رسیده اید ، می توانید به مرحله 2 برگردید و اهداف جدیدی را تعیین کنید. اگر نتوانسته اید به اهداف خود برسید ، می توانید به مرحله 3 برگردید و چیز دیگری را امتحان کنید.

هنگامی که چندین بار روند را پشت سر گذاشتید ، صفحه های متحرک خود را به صورت تصادفی نچرخانید. باید بتوانید تأثیر را بهتر پیش بینی کنید


وبلاگ استیم بویلر ارائه مقالات حرفه ای درباره بخار اهداف ,تعیین ,تأثیر ,مرحله ,تجارت ,جزئیات ,اندازه گیری ,تعیین اهداف ,تعیین کنید ,کنید مرحله ,کنید قابل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

•|پَروازِ بـــى اِنتِها|• آی تو نیوز بوی جان فیلتر شنی جهت استخر شنا بزرگترین مرکز مهندسی و معماری ایران و جهان مرجع تخصصی سینما و تلویزیون سحر وکیل زاده معرفی کالا یاسین تخلص